Op basis van 359 beoordelingen

Garantie

Pas als je blij en trots je nieuwe schilderij aan familie en vrienden laat zien zijn wij tevreden. Daarom krijgt je bij ons een 100% tevredenheidsgarantie! Niet goed is bij ons altijd geld terug. We rekenen geen verzendkosten binnen Nederland en België, schilderijen worden gratis toegezonden en je hebt na ontvangst van je schilderij altijd twee weken retourrecht. Zonder opgaaf van redenen! Let op; het retourrecht is niet van toepassing bij bedrijven en bij maatwerkopdrachten.

Is er ook maar iets wat je dwars zit of wat je tegenvalt, neem direct contact op met onze klantenservice en wij gaan ervoor zorgen dat je alsnog helemaal blij wordt. Als je het schilderij onverhoopt niet mooi vindt, stuur het terug in de zichtperiode of laat ons weten hoe we je alsnog gelukkig kunnen maken met een schilderij van Kunstvoorjou.nl. Niet twijfelen, gewoon doen!

Onze schilderijen worden met Uv-bestendige acrylverf geschilderd of met olieverf met een beschermlaag. De kleuren zullen dus zeker niet dof worden. Een schilderij in de volle zon hangen is echter nooit een goed idee, probeer het schilderij enigszins te beschermen tegen direct zonlicht. Mocht er na verloop van tijd toch een kleurverschil optreden neem dan contact op met onze klantenservice.

Het houten frame waarop het canvas is gespannen in onbehandeld hout. Hout is een natuurlijk materiaal en incidenteel is het mogelijk dat het enigszins krom trekt. Zorg er dus voor dat je het schilderij niet op een vochtige muur hangt. Mocht het frame kort na ontvangst toch kromtrekken, neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Wij doen onze uiterste best om de schilderijen in topconditie af televeren. Toch komt het incidenteel voor dat een schilderij beschadigd raakt tijdens de verzending. Maak direct melding van de schade bij onze klantenservice en stuur foto's mee. Wij zullen kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Gaat er toch iets niet helemaal zoals gepland maak dan je klacht eerst kenbaar bij ons door een email te sturen via het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing naar tevredenheid dan is het mogelijk om je geschil ter bemiddeling aan te melden bij Thuiswinkel Keurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht via dit platform te deponeren.